درباره ما

با سلام و احترام، ما به عنوان یک تیم پویا با روحیه آزاد و خلاق، در تمام حوزه های کاری خود با تفکر جدید به دنبال راه حل هایی مناسب و ابتکاری برای رشد کسب و کار شما هستیم. اهمیت دادن به کیفیت و رضایت مشتریان، هدف اصلی ماست و برای این کار سعی در ارائه سرویس های با کیفیت و به روز داریم. همچنین، با همکاری و تعامل بالا با اعضای تیم و مشتریان خود، تلاش می کنیم تا تجربه کاری مثبتی برای همه مردم فراهم کنیم. برای منحصر بودن در کارمان، با همه تلاش، توانایی را داریم تا در همه جنبه های کاری، بهترین خدمات را ارائه کنیم. با تشکر از توجه شما استدیو نشان. 

درباره من

مدیر بخش تولید محتوا

سلام من کیوان دهقانی هستم

از سال 1396، به‌طور حرفه‌ای وارد دنیای تولید محتوا شدم، با هدف خلق محتوایی که نه تنها جذاب و کاربردی باشد، بلکه بتواند با دقت و هنرمندی، اهداف و انتظارات کارفرما را منعکس کند. در طول این مسیر، همواره تلاش کرده‌ام با به‌کارگیری جدیدترین تکنیک‌ها و رویکردهای نوین، محتوایی تولید کنم که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تأثیرگذاری، در بالاترین سطح ممکن قرار گیرد.

در حال حاضر، به‌عنوان مدیر محتوا در استودیو نشان فعالیت می‌کنم و مسئولیت من، تضمین تولید محتوایی است که به‌طور مؤثر به رشد و توسعه برند کارفرما کمک کند. علاوه بر این، به‌عنوان سرپرست تیم محتوای استودیو، تلاش می‌کنم با به‌کارگیری هنر و تکنیک‌های پیشرفته، تصاویری خلق کنم که به‌خوبی پیام بِرند را به تصویر بکشد و در ذهن مخاطب ماندگار شود. هدف من، تلفیق خلاقیت و استراتژی برای دستیابی به نتایجی است که فراتر از انتظارها باشد.

Keyvan Dehghani
کیوان دهقانی

درباره من

مدیر بخش سایت

سلام من محمد منائی هستم.

من از سال 1394 به صورت تخصصی کار خودمو در زمینه طراحی سایت اعم از فروشگاهی، شرکتی و آموزشی آغاز کردم و همیشه به این فکر بودم که در طرح های خودم بر اساس اهداف کارفرکا طراحی انجام بدم و در طی این سال ها با مجموعه های بزرگی افتخار همکاری داشتم.

من در استدیو نشان مسئول بخش طراحی سایت هستم و تمام تلاشم بر این هست سایت هایی که طراحی میکنم با اهداف کارفرما یکی بوده تا اهداف مشخص را نشانه بگیرد و باعث سربلندی من و رشد کسب و کار کارفرما شود. 

Mohammad Manaei
محمد منائی

درباره من

مدیر بخش طراحی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Kamran Dehghani
کامران دهقانی